Стратегія та програма розвитку |
||
Стратегія розвитку економічного факультету на період 2021-2025 рр.Місією економічного факультету є надання якісних освітніх і наукових послуг щодо підготовки висококваліфікованих фахівців у сфері економіки та суспільних відносин, культури та гуманітарних наук, управління та адміністрування, міжнародних економічних відносин для потреб вітчизняних і закордонних ринків праці, розвитку кадрового, наукового, освітнього і культурного потенціалу центральноукраїнського регіону та інноваційного розвитку суспільства. Візія економічного факультету ґрунтується на баченні ЦНТУ як провідного навчального і науково-дослідного центру центральноукраїнського регіону, а факультету (як його структурної одиниці) – як провідного навчального і науково-дослідного центру в сфері економіки та суспільних відносин, культури та гуманітарних наук, управління та адміністрування, міжнародних економічних відносин, який:
Візія економічного факультету ґрунтується на цінностях і принципах:Діяльність економічного факультету спрямована на:підтримку та зміцнення провідних позицій як в університеті (як його структурної одиниці), так і в центральноукраїнському регіоні в цілому, як центру формування високопрофесійних фахівців, здатних виконувати фундаментальні та прикладні дослідження; підготовку на основі компетентнісної моделі конкурентоспроможних на ринку праці фахівців з високою патріотичною свідомістю, готовністю до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України; створення умов для фахового та особистісного зростання усіх учасників освітнього процесу на факультеті, розвитку освітнього та науково-дослідного потенціалу факультету; пошук і залучення талановитої молоді до участі в розвитку наукових шкіл, які сформувались в університеті, розробки та впровадження інноваційних технологій у професійній діяльності; забезпечення реалізації стратегії зовнішнього та внутрішнього позиціонування факультету з метою створення позитивного іміджу кафедр, факультету та університету в цілому, підтримки корпоративної культури, утвердження ціннісних ідеалів факультету, формування позитивного соціального середовища. |